reklama

Všechno je jinak

Stejné, jako když přijdete k moři a všechny suchozemské starosti Vás naráz opustí, to je, když se Vám narodí dítě. Malicherné věci odletí a k jejich odfouknutí stačí pouhá jiskřička z pootevřených očí novorozence.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dlouho jsem nepsal blogy a trochu mě to štvalo. Jenže když nemáte sílu, nedá se. O to víc mne těší, že tento mohu a chci věnovat svému malému synovi.
Nedávno mi jeden člověk napsal v reakci na blog o depce, ať se jdu zabít... Protože mi z toho nešťastníka bylo opravdu dost špatně, hned jsem ten text smazal, a tak jej zde teď nemohu citovat. No, každopádně když jsem našeho Matouše poprvé vzal na ruce, zabíjet jsem se rozhodně nechtěl. Přál bych všem, kdo to čtete, aby jste zažili takovýto "trip". ;o)
Jsem asi emočně závislý. Potřebuji dávky emocí. Narození, svatba, smrt - o tom je život. Ne?

Martin Marek

Martin Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snaží se být dobrým člověkem. Zoznam autorových rubrík:  Svet v hlaveL'udiaRodinaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu