reklama

FF

Dnes byl celkem pohodový den. Docela se dařilo, všechno v pohodě. Nicméně, než jsem šel z kanclu domů, projel jsem ještě zprávy na Seznamu, a tak jsem se dozvěděl o dnešním životním konci pana generála Františka Fajtla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Live to fly, fly to live ...
Live to fly, fly to live ... 

Stalo se mi zatím jen 2x v životě, že by mi smrt někoho "cizího" vehnala slzy do očí. O tom prvním možná ještě někdy napíšu, ale dnes to bylo kvůli odchodu FF.
I teď cítím úzkost a je mi smutno. Mezi námi sice byl rozdíl 2 generací, ale připadá mi, jako by to byl můj kamarád. Ach jo, nechci psát fráze.
Cítím strašlivou lítost, prazdnotu a stesk po dobrém člověku, který vždy dělal to, co považoval za správné a přitom nezapomněl na to, aby byla sranda.

FF dnes prostě vstoupil do nebeského království. Bude tady chybět a armáda tupých šílenců opět posílila. Legenda je zprofanované slovo, ale jestli dnes není legenda on, tak už nikdo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jak už jsem psal ve svém blogu "Zázrak" - vždy, když jedu domů, je po cestě takové místo, kde mám pocit, že mi Stvořitel dává znamení.
Dnes byl západ slunce nevídaný, NESKUTEČNÝ. Zapadající Slunce bylo rozdělené mrakem na dvě poloviny. Ta horní byla jasná, zářivá, ta spodní temně rudá. Všechno bylo zalito zvláštním temně karmínovým svitem.

Věřím, že to bylo kvůli Vám pane Fajtle. Čest Vaší památce!

Martin Marek

Martin Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snaží se být dobrým člověkem. Zoznam autorových rubrík:  Svet v hlaveL'udiaRodinaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu