reklama

Práce je zajíc - uteče

Cítili jste někdy, jak sílí Váš pocit, že se mění Vaše práce - pracovní prostředí? Že TA firma, pro kterou jste tak nadšeně byli ochotni udělat prakticky cokoli, je najednou pryč?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Motivace pracovat je docela jednoduchá: Peníze. Jenže třeba někdo chodí do práce i z jiných důvodů. Možná proto, aby dělal to, co ho baví, aby se něco naučil, aby se někam dostal, aby byl s někým, aby se cítil užitečný nebo mocný, aby měl postavení, výhody...

Myslím, že každý podle možností hledá práci podle svých představ. I já jsem prošel pár zaměstnání, než jsem našel tu pravou. Jenže... všechno se mění. Možná také, že se měním i já a tím pádem to, co mi sedělo, je najednou příliš naškrobené, malé, velké nebo třeba špinavé a obnošené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vždy jsem doufal, že až najdu práci, která je mi ušitá na míru, chytnu se jí a už nikdy se jí nepustím. Jenže chyba. Stejně tak, jako nedokážete zadržet člověka, který s Vámi nechce být, objektivní okolnosti mohou posunout Vaši spokojenost v zaměstnání na zcela jinou kolej a Váš vztah (v tomto případě pracovněprávní), prochází krizí.

Život je prostě zvláštní, nevypočítatelný...

Trapné je, že nemám poučení, řešení, jiskřivou myšlenku na závěr. Z repráků se na mne valí tóny Depeche Mode, prsty visí nad klávesnicí, ale žádná idea z mozku jimi na obrazovku nechce proplout.

Takže doufám, že je to všechno jenom důsledek podzimního splínu nás raků.

Martin Marek

Martin Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snaží se být dobrým člověkem. Zoznam autorových rubrík:  Svet v hlaveL'udiaRodinaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu